شركت تابلوسازي اريانا ساين شركت تابلوسازي اريانا ساين .

شركت تابلوسازي اريانا ساين

تابلو تبليغاتي ديجيتال

با توجه به گسترش روز افزون تجهيزات و علم و دانش تابلوهاي تبليغاتي كه به صورت دست نويس و يا نقاشي بودن تبديل به تابلوهاي تبليغاتي ديجيتال شدند. اين تابلوي تبليغاتي در همه جاي سطح شهر به طور مثال در فرودگاه ها -سر در مغازه ها-فروشگاه ها -ايستگاه هاي اتوبوس و مترو قابل رويت ميباشد . در واقع تابلو تبليغاتي ديجيتال به صفحات الكترونيكي نصب شده در اماكن عمومي گفته ميشود

هدف از نصب تابلو تبليغاتي ديجيتال معرفي كسب و كار و برقراري ارتباط با عموم مردم ميباشد اما براي اينكه تابلو هاي ديجيتالي ارتباط مستقيم با مردم برقرا كنند ميبايست نكات مهم در طراحي و نصب اين تابلوي تبليغاتي رعايت شود

امروزه با افزايش كسب و كار هاي مختلفي در زمينه هاي تجاري و توليد و .... باعث به وجود امدن رقابت شديدي در باز كار شده است كه اگر براي كسب و كار مورد نظر اطلاع رساني نشود به سرعت از بازار و رقابت حذف خواهد شد و اين موضوع بر اساس تحقيقات و مطالعات انجام شده در سراسر دنيا مورد تاييد ميباشد در حال حاضر در پيشرفته ترين كشورها استفاده از تابلو تبليغاتي را از موثر ترين روش هاي معرفي كسب و كار خود ميدانند و ساليانه هزينه بالايي صرف تابلوهاي تبليغاتي در سطح در كشور هاي توسعه يافته ميشود

استفاده از تابلو تبليغاتي ديجيتال علاوه بر تاثيرات مثبت و اثر بخشي كه در معرفي كسب و كار دارد جلوه خاصي به سطح شهر ميبخشد و حتي باعث زيبايي سطح شهر هم ميشود .تابلو تبليغاتي ديجيتال مزاياي خاص خود را نسبت به ساير ابزار هاي تبليغاتي دارد كه ما در ادامه توضيحاتي در اين خصوص خواهيم داد .

هدف اصلي تابلو تبليغاتي ديجيتال رساندن پيام به مشتريان عزيز ميباشد  هرچقدر پيام قابل فهم تر  و شيوا تر باشد مشتريان بيشتري را جذب خود ميكندحتي تابلو تبليغاتي ديجيتال گاهي فراتر از تبليغات بوده است و ميتوان به عنوان ابزار هاي اموزش در مراكز اموزشي و يا اداري استفاده شود

نتيجه يك تحقيق در سال 2004 در فروشگاه هاي انگليس نشان داده كه استفاده از تابلو تبليغاتي 45 درصد باعث افزايش فروش شده است و تحقيقاتي ديگري  در سالهاي 2005  در فروشگاه هاي خاصي انجام شده كه به اين نتيجه رسيدند ميانگين فروش كالايي كه مورد تبليغات قرار گرفته است 29 درصد افزايش يافته است در واقع اگرچه در فروشگاه هاي مختلف ميزان افزايش فروش متفاوت بوده است اما حداقل ميانگين فروش بين 10 تا 20 درصد افزايش يافته است كه اين رقم در موفقيت يك كسب و كار بسيار موثر ميباشد

مزاياي تابلو تبليغاتي


همانطور كه در سطح شهر مشاهده ميكنيم بسياري از كسب كار ها همانند داروخانه ها سوپر ماركت ها و ارايشگاه ها و....از تابلوي تبليغاتي استفاده كرده اند ، ميتوان گفت تابلوي تبليغاتي بسيار پر كاربرد ميباشد در بين عموم مردم .تابلوي تبليغاتي ديجيتال نسبت به ساير ابزار هاي تبليغاتي هم كاربرد بيشتري دارد و هم به صرفه تر ميباشد .تابلو تبليغاتي ديجيتال ويژگي هاي مختلفي دارد كه اين ويژگي ها عبارتند از:

1)در تابلو تبليغاتي ديجيتال پيام تبليغات و محتواي تبليغاتي قابل تغيير ميباشد و مشتريان ميتوانند تبليغات به روز و مرتبط و منعطف را مشاهده كنند

2)تابلوي تبليغاتي ديجيتال قابليت پخش متن هاي مختلف با تمامي فونت ها دارا ميباشد

3)تابلوي تبليغاتي ديجيتال قابليت پخش انميشن و تصوير هاي متحرك و ... را دارد

4)تابلوي تبليغاتي ديجيتال در هر ابعادي قابل اجرا ميباشد و بر همين اساس در هر مكاني و محيطي قابل رويت ميبشد

5)از تابلوي تبليغاتي ديجيتال به عنوان ابزار اموزشي در دانشگاه ها و اداره ها ميتوان استفاده كرد

6)از تابلو تبليغاتي ديجيتال براي نمايش زمان و ساعت و مبدا و مقصد در فرودگاه ها و ترمينال ها و ... ميتوان استفاده كرد

7) كاربرد اصلي تابلوهاي تبليغاتي شبكه ديجيتال در عرصه تبليغات در نقطه خريد است.

8)تابلو تبليغاتي ديجيتال نسب به ساير روش هاي تبليغاتي ديگر كم هزينه تر و به صرف تر ميباشد

9)تابلو تبليغاتي ديجيتال ماندگار ميباشد و مانند بنر و تراكت و ... يك بار مصرف نميباشد

انواع تابلو تبليغاتي ديجيتال


تابلو تبليغاتي ديجيتال به دو صورت تابلو تبليغاتي روان و تابلو تبليغاتي ثابت ميباشد كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي خاص خود را دارد كه ما توضيح مختصري در اين خصوص خواهيم داد.

الف)تابلو تبليغاتي ديجيتال ثابت:تابلوهاي ثابت جزو قديمي ترين  و اولين نسل هاي ديجيتالي تبليغاتي ميباشد و اين تابلو ها نسبت به ساير تابلو ها (نئون و زنون) كم مصرف تر ميباشد و طول عمر بيشتر و نور بيشتري هم دارد اما قابليت افكت هاي كامپيوتري را ندارد و حالت ديجيتالي ندارد  و  در واقع ساخت ان سخت ميباشد

ب)تابلو تبليغاتي روان:تابلو تبليغاتي روان از جديد ترين نسلهاي تابلوهاي تبليغاتي محسوب ميشود و قابليت هاي مختلفي همچون: برنامه ريزي-امكان افكت دادن-گرفتن دستور از كيبورد –فول كالر و يا تك رنگ و چند رنگ را دارد

شما عزيزان ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص تابلو تبليغاتي ديجيتال و يا ساير تابلوي تبليغاتي با شركت تابلو سازي آريانا ساين تماس حاصل فرماييد و تمامي اطلاعات مورد نياز خود را كسب كنيد

شركت تابلو سازي اريانا ساين با سالها سابقه تجربه و با طراحان متخصص و مجرب خود و با استفاده تجهيزات پيشرفته اماده ارائه خدمات به مشتريان عزيز در كوتاه ترين زمان ممكن با كم ترين هزينه ميباشد


برچسب: تابلو تبليغاتي ديجيتال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۱:۴۳ توسط:رمضاني فر موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :