نماي تابلو تبليغاتي نماي تابلو تبليغاتي

شركت تابلوسازي اريانا ساين

نماي تابلو تبليغاتي

همانطور كه در مقالات قبلي گفته شد تبليغات به روش هاي مختلفي انجام ميشود كه يكي از موثر ترين و پركاربرد ترين روش هاي تبليغاتي استفاده از تابلو تبليغاتي ميباشد.تابلو تبليغاتي هم انواع مختلفي دارد كه عبارتند از :1) تابلو چلنيوم 2) تابلو استيل 3) تابلو فلزي 4) تابلو پلكسي گلاس 5) تابلو وكيوم 6) تابلو نئون 7) تابلو وكيوم 8) تابلو فلكسي و....كه هر كدام قابليت ها و ويژگي ها و اجزاي تشكيل دهنده خاص خود را دارند و به طور كلي مراحل ساخت و متريال استفاده هر تابلو تبليغاتي با ساير تابلو هاي تبليغاتي ديگر تفاوت دارد.نماي تابلو تبليغاتي يكي از مهمترين اجزاي تشيكل دهنده تابلو هاي تبليغاتي محسوب ميشود كه در تمامي تابلو ها مشترك ميباشد و هر تابلويي با هر مدلي نياز به نما دارد. با توجه به سوالات متداول مشتريان در مورد نماي زير كار تابلو هاي تبليغاتي ما تصميم داريم در اين مقاله به توضيحاتي درخصوص: انواع نما تابلو تبليغاتي و قيمت نماي تابلو تبليغاتي و ...... بپردازيم.پس در ادامه با ما همراه باشيد.شركت تابلوسازي اريانا با سالها سابقه و تجربه و با در اختيار داشتن فضايي مناسب توليد كننده با كيفيت ترين و جديد ترين تابلو هاي تبليغاتي در كوتاه ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه ميباشد.تمامي متريال هاي استفاده شده در تابلوسازي اريانا از مواد درجه يك ميباشد و طراحان  و پرسنل مجرب و اموزش ديده با استفاده از ايده هاي خلاقانه خود منحصر به فرد ترين و زيباترين طرح ها را ارائه ميكنند. انواع نماي تابلو تبليغاتي هر تابلو تبليغاتي از ورقه اي براي دور حروف - ورقه اي براي روي حروف- لامپ هاي اس ام دي- منبع تغذيه - ورقه پي وي سي براي زيرسازي و در نهايت نما تشكيل شده است .نماي تابلو هاي تبليغاتي انواع مختلفي دارد مانند نماي كامپوزيت-نماي ترموود-نماي سنگي-نماي شيشه اي و ...كه ما در اين بخش در خصوص موارد ذكر شده توضيحاتي ارائه خواهيم داد 1)نماي كامپوزيت : نماي كامپوزيت از ورقه هاي كامپوزيت المينيومي ساخته شده است و كاربرد هاي مختلفي دارد و در تابلو تبليغاتي- نماي بيروني ساختمان‌ها -بازسازي ساختمان‌هاي قديمي - تغيير دكوراسيون-دكوراسيون ديوارهاي داخلي، سقف‌ها، آشپزخانه، تراس‌ها-دكوراسيون داخلي فروشگاهها-اماكن عمومي مانند فرودگاه ها، بيمارستان ها و جايگاه هاي سوخت بنزن و گاز و ... مورد استفاده قرار ميگيرد.نماي كامپوزيت از دو لايه از جنس آلومينيوم و يك لايه از  پلي اتيلن ( يك ماده معدني پركننده ) و بين دو لايه آلومينيومي قرار مي گيرد تشكيل شده است.يكي از مهم ترين ويژگي ورقه هاي كامپوزيت در خصوص قابليت انعطاف پذيري بالاي ان ميباشد كه طراحان را قادر ميسازد تا اين ورقه ها را به هر طرح و مدلي كه مد نظرشان ميباشد تغيير دهند.از مهم ترين نكاتي كه ميبايست به درستي رعايت شود در خصوص اب بندي نما ميباشد كه به روش هاي تسمه اي و درزگيري و چسب و فوم صورت ميگيرد .ورقه كامپوزيت با توجه به ويژگي هايي كه دارد بسيار مورد استقبال قرار گرفته است كه اين ويژگي ها عبارتند از: ۱. در دسترس بودن در اكثر كشور ها ۲. كم هزينه بودن  نسبت به ساير نماها ۳. به راحتي و در زمان كوتاه قابل نصب ميباشد ۴. با توجه به كيفيت بالايي كه دارد در مقابل شرايط اب و هوايي و جوي با دوام ميباشد ۵. بسيار زبيا ميباشد نماي كامپوزيت به سه روش ريلي –ثابت –H,L نصب ميشود ورقه هاي كامپوزيت برندهاي مختلفي دارد كه عبارتند از  :ورق كامپوزيت آلومكس ،ورق كامپوزيت آلوسوئيس باند،ورق كامپوزيت پريميوم باند و ....  2) نماي ترموود : براي ساخت ترموود ابتدا چوب ها را به اشكال مختلفي برش داده و سپس آن را به داخل دستگاه تروود وارد ميكنند. تا با حرارتي كه دستگاه تروود به آن وارد ميكند ( بين 100 تا 130 درجه سانتي گراد ) رطوبت چوب را از بين برده و آن را آماده ي استفاده در تابلو فروشگاه ها و مغازه ها ميكند..عمليات ترموود كردن كردن چوب باعث از بين بردن تمام معايب چوب از جمله حشرات،خوردگي،قارچ و .. ميشود. روش ترموود (THERMO WOOD) دست يافت.در واقع در اين روش چوب طبيعي را با گرماي بسيار بالا و همراه با بخار اب خشك ميكنند  كه اين پروسه باعث توليد چوبي طبيعي  با كيفيت و با دوام خواهد شد.چوب ترموود ويژگي هاو قابلت هاي خاص خود را دارد كه عبارتند از : مقاومت بودن با دوام بودن و طبيعي بودن تابلو ثبات رنگ نبود هر گونه مواد شيميايي و طبيعي بودن تابلو مقاوم در مقابل حرارت سبك و كم وزن بودن 3)نماي شيشه : گاهي به دليل محدوديت فضا ، تابلو تبليغاتي ميبايست روي شيشه نصب شود از مهم ترين ابزارها براي نصب حروف بر روي شيشه، لوله هاي استيل هستند كه رنگ هاي مختلف و ضخامت هاي مختلف دارد.براي نصب حروف لوله هاي استيل به شكل رابطي ميان حروف ها قرار مي گيرند و توسط بست هاي مخصوص به يكديگر متصل مي شوند و در مرحله آخر حروف هاي ساخته شده روي آنها توسط زير سازي پي وي سي پيچ مي شوند. 4)سنگ : يكي ديگر از نماهايي كه براي زير حروف مورد استفاده قرار ميگيرد سنگ هاميباشد كه در طرح ها و رنگ ها و مدل هاي مختلف در سطح بازار موجود ميباشد قيمت نماي تابلو تبليغاتي  با توجه به وضع اقتصادي موجود يكي از مهم ترين سوالات مشتريان عزيز در خصوص قيمت نما تابلو تبليغاتي ميباشد در خصوص قيمت نما تبلو تبليغاتي بايد گفت از انجا كه نما ها انواع مختلفي دارند پس هر كدام قيمت متفاوتي با يكديگر دارند.به طور مثال براي قيمت نماي كامپوزيت  عوامل مختلفي همچون ( نوع ورق - نوع طرح نما - روش نصب ورق كامپوزيت - مقدار قوطي مصرفي در نماي ساختمان ، مقدار و حجم پروژه- ارتفاع پروژه و محل پروژه در قيمت اصلي نما تاثيرگذار ميباشد و براي نماي ترموود ابعاد و سايز نما در قيمت كلي نما موثر است اما به طور كلي چوب تروود به دليل طبيعي بودن و نحوه ساخت دشوار تر هزينه بالاتري نسبت به بقيه نما ها دارد.به طور كلي جاي نگراني نيست شما عزيزان ميتوانيد با شركت تابلوسازي اريانا تماس حاصل فرماييد و پس از برقراري ارتباط با همكاران بخش فروش از قيمت نماي تابلو تبليغاتي مورد نظر خود مطلع شويد .
برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1398/5/5 ساعت: ۱۵ توسط:saraariana :